تکراروعده وزیر ارشاد برای شارژ بن کارت کتاب طلاب

دین - خبرگزاری رسا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بار دیگر از وعده شارژ بن کارت کتاب طلاب در آینده نزدیک خبر داد.


دکتر سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در استان قم به خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص شارژ بن کارت کتاب طلاب گفت: ان شاالله بن کارت کتاب طلاب شارژ می‌شود.


وی در پاسخ به این سئول که هم‌اینک ده ماه از سال می‌گذرد و تنها دو ماه تا پایان سال مانده است، زمان دقیق شارژ بن کارت کتاب را کی اعلام می‌کنید، اظهار کرد: زمان خاصی را تعیین نمی‌کنیم؛ ولی هم‌اینک در مراحل پایانی کار است.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به این که برخی اعتبارات هنوز به دست ما نرسیده است، ان شاالله در این ماه‌های پایانی سال این کار انجام خواهد گرفت.


حسینی دلیل تاخیر شارژ بن کارت کتاب طلاب را وجود برخی بروکراسی‌های اداری ذکر کرد و گفت: با وجود این که ده ماه از سال می‌گذرد، هم‌اینک اعتبارات قرآنی وزارتخانه تازه اختصاص یافته است، زیرا برخی برواکراسی‌های اداره مانع سرعت کار می‌شود، به همین دلیل بن کارت کتاب طلاب نیز تاکنون شارژ نشده است.


لازم به ذکر است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهریور ماه در سفری به شهر مقدس در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار رسا از شارژ بن کارت کتاب طلاب خبر داده بود که اینک با گذشت چهار ماه، هنوز این وعده محقق نشده است.


گفتنی است، برپایی دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، کار بسیار ارزشمند و مطلوبی است که با توجه به عدم شارژ بن کارت کتاب، طلاب می‌توانند از این فرصت با تخفیف 40 درصدی کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند؛ اما لازم است این اقدام در سایر استان‌ها هم شکل بگیرد تا طلاب شهرستانی نیز از این امکانات بهره ببرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا